Гарантія та повернення товару

Умови повернення та обміну товару

Обмін та повернення товару належної якості відбувається відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Також радимо вам ознайомитися з переліком товарів належної якості, які не підлягають обміну та поверненню, згідно з постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року. До таких товарів належать:

  • Предмети сангігієни
  • Парфумерно-косметичні вироби
  • Апарат для гоління
  • Помазки для гоління
  • Гребінці, гребені та масажні щітки, невидимки, шпильки тощо
  • Одноразова продукція (рукавички, простирадла, рушники тощо)
  • Товари в аерозольній упаковці
  • Вироби з натурального та штучного волосся (перуки, болванки)
  • Інструменти для манікюру та педикюру (ножиці, пилки, кусачки, фрези тощо)

Товар не підлягає обміну та поверненню у таких випадках:

  • Минуло понад 14 календарних днів з моменту придбання товару.
  • Втрачено розрахунковий документ (чек, накладна), виданий споживачеві разом із проданим товаром.
  • Товар був в експлуатації і має сліди використання: подряпини, потертості, сколи.
  • Пошкоджено оригінальну упаковку або товар має неповну комплектацію.

Як повернути товар належної якості

1) Зв'яжіться з менеджером інтернет-магазину Hair Cult за одним із телефонів, вказаних на сайті або за фізичною адресою.

2) Поясніть проблему та сфотографуйте товар, щоб було видно його цілісність.

3) Після узгодження з менеджером, відправте товар зручним для вас способом - Новою поштою або за адресою нашого магазину шосе Дніпровське, 30 Запоріжжя, 69069, Україна.

4) Обов'язково додайте необхідні документи, які підтверджують покупку (чек, накладна, гарантійний талон).

5) Повідомте менеджеру трек-номер посилки, якщо надсилали її поштовими службами.

*Зверніть увагу, що транспортні витрати за повернення товару несе покупець.

Перевіряйте посилку у присутності співробітника «Нової Пошти» або консультанта магазину HairCult. Якщо виявите механічні пошкодження, порушення цілісності упаковки, неповну комплектацію або невідповідність кількості товарних одиниць, ви маєте право відмовитися від отримання. Якщо товар не перевірено за цих умов, ми не можемо гарантувати успішне вирішення спірних питань під час обміну чи повернення.

Повернення коштів

Процедура повернення коштів розпочинається після отримання та перевірки посилки інтернет-магазином. Як тільки товар буде перевірено і підтверджено його відповідність умовам повернення, кошти будуть повернуті на банківську картку клієнта. Для цього необхідно, щоб клієнт надав реквізити своєї банківської картки у заяві на повернення.

Важливо, щоб повне ім’я власника банківської картки збігалося з повним ім’ям клієнта, який здійснив замовлення на сайті інтернет-магазину. Це необхідно для уникнення будь-яких непорозумінь та забезпечення безпеки фінансових операцій. Кошти будуть зараховані на вказаний банківський рахунок протягом певного періоду часу, який залежить від умов обслуговування банківської установи.

Клієнт повинен враховувати, що термін зарахування коштів може варіюватися в залежності від банківської установи. Зазвичай це займає від кількох робочих днів до двох тижнів. Інтернет-магазин зобов'язується повідомити клієнта про успішне здійснення повернення коштів за допомогою електронної пошти або іншого зручного способу зв’язку.

У разі виникнення будь-яких питань або затримок, клієнт може звернутися до служби підтримки  нашого інтернет-магазину для отримання додаткової інформації та допомоги у вирішенні проблеми. Інтернет-магазин Hair Cult завжди готовий сприяти у швидкому та безпечному поверненні коштів своїм клієнтам.